Monday, January 17, 2011

Mungkinkah....

Hari berlalu dengan pantas sekali.....,kalau kita terleka pasti kita akan ketinggalan.......dah masuk minggu ketiga dalam bulan January...lusa cuti...sempaena Thaipusam....huh..dapat la releks sehari......namun ada sesuatu yg sedang menjadi tanda tanya.....oh mungkinkah.......?????aku mohon agar jawapanya tidak......kerana aku belum bersedia untuk itu.....
Syukur budak2 kat tadika sekarang dah boleh sesuaikan diri..,tak ada lagi sessi tangis menangis ni..fuh..leganya....sejak bulan December lagi aku sibuk..harap2 raya cina ni dapat la pergfi bercuti kat mana2....nak rehat puas2.....
Kesian plak kat anak2 aku.....patutnya time cuti sekolah dulu..aku bawa diorang bercuti..tapi...mujur anak2ku memahami...mama mereka sibuk time tu......,dah menjadi kebiasaan kami bercuti pada bulan february setiap tahun......
Walau apapun bercuti tetap bercuti.....
nanti aku cerita len la..sebabnya tak de pe pun yg menarik nak di kongsikan....
Minggu ni ada agenda yg nak di settleka...nak p cari tempat untuk re-union kami yg ntah bila nak menjadi.......hmmmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment