Sunday, January 23, 2011

Rentetan cahaya cinta ku......

Begitulah Aku.........
    Indah tercipta..bagai dikata......rentetan hidupku penuh suka dan duka...zaman kegemilangan remaja indah ku teroka...bagaikan puteri kucipta irama sendiri....bermadah lagi....hi..hi...
Iinilah takdirku...dilahirkan dan dibesarkan didalam sebuah keluarga yang sangat bahagia...aku berkongsi kasih ayah &bonda bersama seorang kekanda dan dua adinda tercinta..tiada cacat celanya cahaya kasih kami.....
 Tanpa sedar aku meningkat remaja...kuharungi dengan tawa ria...di sulami pula rasa cinta muda...hmmm..itulah cinta monyet..kekadang berbunga tetapi kekadang berdaun tiada..



Aku berhijrah lagi ke alam dewasa pula...kutempuhi alam pekerjaan......kulewati dengan kesungguhan....kusangka jodohku disini namun rupanya hujan ditengahari....segalanya telah di suratkan untuk aku lewati sebagai dugaan.pelbagai pahit maung ku rentasi tanpa sesat pun aku berpaling...namun walau itu adalah kisah duka namun terselit sejuta bahagia...


akhirnya cinta sejatiku muncul tanpa kusedari..walau pada mulanya ingin ku biarkan saja di angin lalu..tapi jodohku kuat untuknya..lamaran kuterima akhirnya kami bersama.Dialah penyeri bahagia hidupku.....




Tak sampai setahun bersama kami dikurniakan cahaya mata....Nur Ain Insyirah nama kuberi....puteri penyeri rumaghtangga ku dan suami.Selang 3 tahun kami di kurniakan rezeki lagi .seorang lagi puteri anugerah ilahi..ku beri nama Nur Ain Umairah(cahayamata kemerah-merahan).Dan siapa sangka rezeki kami tiba lagi selang 2 tahun kemudian seorang lagi puteri menyerikan hidup kami..Nur Ain Maisara.....ukiran nama indah nukilan suami ku...moga kan menjadi permata buat ayah & bonda....

Hanya satu doaku pinta moga perjalanan hidup kami sekeluarga kan di sinari cahaya bahagia selalu.Moga jua akan ada kelebihan rezeki buat kami dalammengharungi pancaroba yg penuh liku........Amin.....

No comments:

Post a Comment