Wednesday, March 9, 2011

Nasib2.....

Salam buat semua sahabat2 maya ......huh...kesekian kalinya aku mengeluh...walau ku tahu mengeluh itu adalah salah satu sikap kaum Jahiliah......,hari semakin hari....penyakit yg tiada ubat ini kian menjadi2....malahan sekat=rang ..balik aje dari sekolah...nampak aje..pintu rumah...mataku mula nak terlepap....kalu tak difikirkan tentang anak2ku alamat sorong je kepala terus di buai mimpi syahdu....makin hari aku makin kritikal,selesai je solat maghrib asyik nampak bantal je...moga2 alahan ini cepat berlalu...mungkin di sebabkan aku kurang makan agaknya....apa boleh buat selera makan ku makin menurut keparas yg dasyat....nampak nasi je...air liur dah meleleh......loya tak tentu pasal...kalau dulu tak nampak nasi sehari alamat meroyan la.....
Waktu ni akau dah habis kerja...jengok kejap blog yg beberapa hari tak ku intai....lepas ni m=nak terus balik umah...mujur kain baju dah di jemur pagi2 buta sebelum datang kerja.....tinggal nak memasak je....aduhai....duty wajib itulah yg amat aku takuti kala ini....tapi apakan daya dah tanggungjawab ....ok la...setakat ini je kot yg dapat ku coret buat tatapan kengkawan...mood penyegan tahap gaban dah menyerang..ni ada gambar masa hubby aku bawa p makan ikan bakar..kot2 aku berselera..tapi hampeh...asyik meratah je lauk2 yg ada...thanks sayang.....

No comments:

Post a Comment