Wednesday, March 2, 2011

Aduhai....

Salam....hari ni seperti biasa....perjalanan hari yg sibuk...semalam kan aku kata nak g melawat My sister yg bercuti2 Malaysia di spital...hi.hi ,memang dah pergi...kesian pulak aku nengokkan budak tu...dia tu kan manja siot..kalau di layan menjadi2 la manja nya tu....di sebabkan kalut dek ramai sedara yg datang melawat aku terlupa nak berpicas di sana.tambahan pula malas la,sebab ayahku setia di situ..takut kena hentam plak..pada mulanya aku dan adik kedua ku dah siap on camera,tapi tup2 ayahku ushar semacam,masing2 pakat buat mcm tak de hal hi..hi...adi ku asyik merungut sebab dia tidak boleh membuang air kecil secara normal..aku tahu dia rimas..tapi nak tak nak kena terima..bersabor le adik oi....anak2 ku bukan main seronok di sana,apa tidak nya...segala buah tangan mak su diorang yg bedal...kami bertolak pulang ke penang sesudah selesai solat maghrib di surau spital....sebab perut yg berkeroncong gila kami singgah makan2 di Marton Corner restoranikan bakar.....my hubby belanja..yummy2...perut lapar terkira...tapi bila makanan dah sampai makannya tak seberapa,entahlah semenjak aku hamil lagi kali ni,selera makan ku agak berkurangan terutama pada nasi....memang la bagus jika aku tak pregnant,tapi bila dah mcm ni di tambah dengan selera yg tak menentu,aku cepat letih .kami ada berpicasdi situ,tetapi esokla nampaknya aku masukkan pic makan2 tu ye..bukan apa suamiku teer bawa kamera ketempat kerja...semalam terlupa nak keluarkan dari drower kereta......
tapi hari ni apa kata korang layan je gambar birthday anak kedua ku yg di sambut beberapa minggu yg lalu.....layan je la......

PEKENA SATAY BERSAMA MY SISTER


BIRTHADAY UMAI DI KFC

YUMMY-YUMMY

BIRTHDAY GIRL

YAYA TUMPANG SEKAKI

JOM POTONG....

KAKAK PUN GERAM.....

No comments:

Post a Comment