Sunday, June 24, 2012

Assalamualaikum..... wah...berehat panjang dari berblogger bagai....terlalu sibuk dengan agenda kehidupan yang tak tergapai tanganku..hi3...apa punya ayat da....syukur kupanjatkan pada yg esa..sepanjang setahun ini,segala nya telah tercoret lakaran yg amat membahagiakan..jikalau adapun cerita luka itu hanyalah sebagai penambah rasa resepi kehidupan...sepeninggalanku dari dunia maya ini..aku telah pun selamat melahirkan seorang lagi cahayamata puter..Nur Ain Batriesya nama diberi..walau aku telah punya 3 dara pingitan..namun aku dan suami tetap redha dan bersyukur atas kurniaan nya yg tak ternilai...perjalan karier ku seperti selalu..ada masanya k dan ada masanya penuh ranjau berduri..adat la...tak rezeki jatuh dari langit kalau tak ada usaha kan...aku tak nak berceloteh panjang..kerna jam sudah bergerak hampir ke angka 12..esok rutin akan bermula seperti biasa....perlu tidur dan rehat secukupnya..My sweet Tiesya dah lena diulit mimpi..sebelum berhenti di sini aku paparkan wajah cahaya hati dambaan jiwa kami sekeluarga buat tatapan kengkawan....gud nite & insyaallah jumpa lagi esok...Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment