Friday, June 29, 2012

Ceritera di hari Sabtu

Salam Sabtu yg harmoni...cewah...entry dngn bahasa basi gitu....wooh...penatnye Mummy hari ni...sesudah subuh dah start jadi fulltime housewife..bermula dari sapu rumah,mop lantai lap tingkap..tukar cadar madar..cuci baju,jemur baju sampailah masak memasak....nak tercabut tulang belakang di buatnye..hi2..ishhh..bukan menggeluh tau...sekadar membebel pujuk hati ha3....kalau kaum Isteri ni buat kerja x ikhlas..x de la pahalanya....apa yg penting kita buat demi Allah dan orng2 yg kita sayang..x gitu..hmm..pendekkan cerita..inilah hasil masakan aku hari ni...dah licin pun..ha3...kari Ikan bawak emas dan siput goreng pedas...ada jugak selitkan sedikit sayur campur...layan je la ye...
Berbalik kepada kerja rumah tadi..sebenarnya masih ada yg belum settle..nampaknya perlu di tunda ke esok hari...bukan apa lutut mummy dah kembali sengal....need to rest...hu3 nasib2..esok acara ringan2 je...nak kemas stor dapur sikit...may be Encik suami boleh tolong kot...harap2 le...ok...Stop sini dulu ye..sambung di hari yg lain..nak layan Jalan kembali.Bohsia 2..jom layan...

2 comments:

  1. salam singgah...wah sedapnya la hai lauk pauk di atas tu..

    ReplyDelete
  2. wah sedapnya lauk...lawatan kembali

    ReplyDelete