Wednesday, December 8, 2010

Terindah di kampung....


 Aku bersyukur pada Ilahi kerana menganugerahkan aku sekeping hati yang lembut dan pemaaf...walau sebesar mana kesalahan seseorang itu..aku tidak berhak untuk menghukumnya..apalagi dia adalah saudara kandungku...sesungguhnya aku amat menyayangi adik2ku .kini,setelah aku menerima dia kembali di dalam hidupku..hatiku kembali tenang..jiwaku semakin lapang...oh tuhan sesungguhnya inilah takdirmu..walau seburuk mana pun..darah yang mengalir didalam tubuhnya adalah darahku jua....ampunkan aku...Yatuhan seandainya aku menghukum tanpa berfikir,
Kini aku ingin hidup seperti dahulu..tanpa ada sengketa....kurenung jauuh ke dasar matanya..aku tahu dia kini antara bahagia dan tidak...tapi pada siapa nak dikongsi rasa...biarlah..dia hidup dengan cara yang dia pilih .....
Hmmm dalam skema2 pun..hi..hi..pada petang tu hujan gila kat kampung..bowing giler....lepas hujan stop my hubby buat decision gila..ajak p pekena char koewteow meletup kat permatang pauh....jauh tu dari umah mak aku....bukan saja p makan..pas tu p tengok pameran petrosains Dino trek.Bukan apa kesian plak kat anak2 aku tak dapat pi mana-mana time cuti sekolah ni....tapi itulah pengorbanan terbesar yang harus dilaksanakan.Tapi mama dah ada planning untuk celebrate new year...tunggu.....bukan apa..bulan 12 adalah bulan paling sibuk bagi pengusaha tadika macam aku....kursus ....seminar...dan proses pendaftaran kanak2 untuk sessi2011.Ha ni  ada promo sikit..hi..hi

Hmmm..dah penat berpuitis bagai...aku rasa udah ler sampai kat sini dulu....lain time kite citer bende len plak ye......tengok2 le photo gedik santai aku & family....Lepak @ pameran petrosains Dino Trek
                                                                                                

No comments:

Post a Comment