Thursday, February 10, 2011

Aku tak faham......

Salam buat semua....dah lame rasanya x membelek blogg ku ini.....busynya aku aduhai.......mengalahhkan menteri...hi..hi..,tak sempat nak menjenguk apatah lagi nak mencoret di sini.......semalam sewaktu melalui kaki lima pasaraya......aku tengok....mak ai...berlonggok2 bunga ros beraneka warna.....dan d hias indah dengan pembalut yg berwarna-warni........untuk apa dan kenapa ia dijual...aku rasa korang semua dah sedia maklum kan...........yg sedih dan pedihnya...pembeli2nya adalah dari golongan muda-mudi melayu.Aku ni bukan nya cerdik pandai didalam agama ni...tapi sebagai seorang muslim hal2 sebegini sudah menjadi kemestian untuk di ketahui oleh pengganut agama Islam.....setahu aku tidak tercatat pun di dalam Al-Quran...hari Valentine perlu di sambut....masyaallah....betapa mudahnya.....budaya barat menguasai diri dan fikiran umat muhammad ini...tidak kah mereka tahu..beberapa hari saja lagi kita kan menyambut "Maulidurrasul" hari kelahiran baginda rasulullah yg kita kasihi.....hari kelahiran kekasih Allah.....

2 comments:

  1. kalau pinjam perlu bayar sewa nya..hi..hi..gurau je....ok x pe......

    ReplyDelete