Thursday, February 24, 2011

hatiku damai di pagi Jumaat...

Tenang setenag air di kali.....syukur ,walaupun begitu aku tidak pasti samaada aku harus memberi kemaafan dan melupakan sahaja segala,adakah aku terlalu lemah....atau aku terlalu menyintainya....,Mujur aku punya teman2 setia di sisi....sesekali senda -gurau mereka..menghilangkan resah dan gundah yg bersarang di hati ini...aku ingin menjadi sekeras batu..tetapi sifat azaliku yg cepat memaafkan walau sebesar mana kesalahan yg di lakukan menghalang aku untuk berbuat begitu......
Aku sudah berjanji kepada diri sendiri.....yg berlalu biarkanlah....semalam adalah kenangan,dan harini dalah masa depan yg masih punya banyak ranjau dan duka.....biarlah aku sahaja yg tahu hatiku.....
Hari ini aku nak lupakan segalanya...life must go on kan.....mujur murid2 ku ni menjadi penghibur..ada saja celoteh mereka.....kekadang tu...naik sakit otak di buatnya...aku lebih rela sakit otak dengan mereka..dari sakit hati......

3 comments:

  1. tu la untungnya mnjadi seorang pengajar..
    bestnye kak.. jeles btol.. ;)

    ReplyDelete
  2. Semua manusia ada dugaan masing2.... Redha dengan segala ketentuan Ilahi.. Setiap kesabaran pasti mendapat ganjaran.

    ReplyDelete
  3. nadia:best tu memang best..tapi kekadang tu sakit jiwa jugak...dengan bebudak ni...tapi dah dekat 11 tahun...dah terbiasa....hi..hi..hi

    kek lapis:Thanks ye....walaupun pahit kena telan juga...lumrah kehidupan kan.....

    ReplyDelete